.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زارعی:تحقق شعار سال نباید در گیر و دار مسائل انتخاباتی مغفول بماند/200 هزار هکتار اراضی کشاورزی مازندران زهکشی نشده است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران، گفت: تحقق شعار سال مقام معظم رهبری نباید درگیر و دار مسائل انتخاباتی مغفول بماند.

به گزارش شمال نیوز، منصورعلی زارعی با اعلام اینکه مسؤولان برای حل مشکلات آنها باید به سراغ مشکلات مردم بروند، اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات بسیاری از مسؤولان شاید اعلام کنند که ما درگیر انتخابات هستیم.

 

وی گفت: اصلا به هیچ وجه این بهانه‌ها از سوی مسؤولان استان قبول نیست، مسؤول جمهوری اسلامی باید مانند دوران دفاع مقدس برای تعالی و پیشرفت کشور تلاش و کوشش کند.

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خطاب به مسؤولانی که کم‌کاری در این حوزه را به درگیر بودن در فعالیت‌های انتخاباتی ارتباط می‌دهند، افزود: مگر ما در دوران دفاع مقدس انتخابات نداشتیم.

 

وی اضافه کرد: همانطور که دفاع مقدس هیچ وقت تعطیل‌بردار نبود و در حال حاضر در جنگ اقتصادی دشمن هم نباید رسیدگی به امور مردم با چالش بحث انتخابات مواجه شود.

 

زارعی خاطر نشان کرد: تولید در کشور مقدم بر سایر مسائل است و باید به صورت عملیاتی در سیاستگذاری‌ها ورود پیدا کنیم.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های که در مازندران وجود دارد، گفت: در استان مسائل اساسی وجود دارد که باید به آن توجه شود، بیش از ۲۰۰ هزار هکتار اراضی داریم که زهکشی نشده است و فقط ۱۵ هزار هکتار انجام شده است.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هر سه ماه باید ارزیابی از وضعیت استان مازندران انجام شود تا هیچ اتفاق پیش‌بینی نشده در استان وجود نداشته باشد.

 

وی در ارتباط با انعقاد تفاهمنامه همکاری ۲۵ ساله ایران با چین در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، گفت: کشور ما به دنبال کوتاه کردن دست آمریکا از منطقه است از زمانی که سردار سلیمانی به شهادت رسیدند عزم ما برای خروج آمریکا جزم شده است.

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطر نشان کرد: توسعه همکاری ایران با سایر کشورها در راستای سیاست‌های خروج آمریکا از منطقه است.

 

وی ادامه داد: آمریکا در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی ایران ثابت کردند که به مردم ما دروغ گفتند و ارتباط ما با سایر کشورها نباید مانعی وجود داشته باشد.

 

زارعی خاطر نشان کرد: کشور ما مستقل است و تصمیم می‌گیریم که با کشورهای مختلف ارتباط داشته باشیم و هیچ ارتباطی به آمریکا و ایادی آنها ندارد.

 

وی اضافه کرد: ما به دنبال خروج آمریکا از غرب آسیا هستیم و این کار در حال انجام است و به مردم کشور قول می‌دهیم که این طرح عملیاتی می‌شود.

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: مردم منطقه می‌توانند برای خودشان تصمیم بگیرند و مدیریت لازم در بخش‌های مختلف داشته باشند، تقویت ارتباط با سایر کشورها قدم‌های نخست برای خروج آمریکا از منطقه است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.729 seconds.